Maksuton toimitus yli 50€ tilauksille!

Menu Sulje
Sulje

Tervetuloa ostoksille Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokauppaan!

Nämä ehdot ovat k18hair.fi -verkkokaupan sopimusehdot, joita sovelletaan Frameda Oy:n ja asiakkaan välillä.

Yleiset ehdot

Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupassa voivat asioida kaikki Suomessa vakituisesti asuvat 16 vuotta täyttäneet kuluttaja-asiakkaat. Alle 18-vuotiaan tilauksessa täytyy olla huoltajan suostumus.

Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa.

Tilaajan on tilauksen yhteydessä ilmoitettava nimi, osoite, henkilötunnus, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Tiedot rekisteröitymisestä, asiakastiedoista ja tehdyistä tilauksista välitetään tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausten noutoilmoitukset lähetetään tilaajan/vastaanottajan sähköpostiin tai puhelimeen.

Sopimusehdot sitovat verkkokaupasta tilauksen tehnyttä henkilöä (asiakas) sen jälkeen, kun asiakas on tilaamisen yhteydessä lukenut ja hyväksynyt sopimusehdot vahvistamalla.

Asiakas vastaa siitä, että hänen verkkokaupan tilauslomakkeella antamansa henkilö- ja muut tilaustiedot ovat oikeat ja täydelliset. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa ja käydä läpi tilauksensa tietojen oikeellisuus kaikilta osin ennen tilaamista ja maksamista. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas vastaanottaa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupasta.

Verkkokaupassa asiointi

Asiakas voi tilata Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupassa tuotteita sekä rekisteröityneenä asiakkaana että ilman rekisteröitymistä. Jos asiakas tilaa tuotteita rekisteröitymättömänä tilaajana, hänen on annettava tilauksen yhteydessä pakolliseksi merkityt tilaajatiedot, jotta tilaus voidaan toimittaa asiakkaalle.

Täyttämällä tietoja kassalla käyttäjä hyväksyy Klarnan ehdot. Painamalla ”Osta”-painiketta käyttäjä hyväksyy Klarnan ja kaupan käyttöehdot ja on tietoinen tietosuojakäytänteistä.

Rekisteröitynyt asiakas saa sähköpostiinsa rekisteröintivahvistusta koskevan viestin, jossa näkyy asiakkaan valitsema, Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokauppaan kirjautumisen mahdollistava käyttäjätunnus. Asiakas määrittää itse salasanan rekisteröitymisen yhteydessä. Asiakkaan vastuulla on pitää käyttäjätunnus ja salasana tallessa sekä suojattuina väärinkäytöksien ehkäisemiseksi.

Tilaamisen edellytyksenä on asiakkaan toimiva sähköpostiosoite, johon lähetetään tilaukseen liittyvät tilausviestit, kuten tilausvahvistus.

Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupan tarjoukset eivät ole jälleenmyyjille.

Verkkokauppatuotteiden hinnat

Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevan hinnan perusteella. Ilmoitetut hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai verkkokaupan tuotetiedoissa erikseen ilmoitettuna aikana.

Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitusmaksuja, vaan ne ilmoitetaan erikseen tilauksen yhteydessä ja tilausvahvistuksessa. Toimitusmaksut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.

Frameda Oy k18hair.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja. Frameda Oy:llä on oikeus tarkistaa asiakkaan saamia alennuksia verkkokauppaostoksista, jos asiakas palauttaa tilaukselta tuotteita.

Frameda Oy pyrkii esittämään kaikki hinnat verkkokaupassa oikein ja ajantasaisesti, mutta ei myönnä mitään takuuta hintojen oikeellisuudesta. Jos verkkokaupassa ollut virheellinen hintatieto poikkeaa niin huomattavasti todellisesta hinnasta, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetieto, virheellisenä ilmoitettu tuotteen hinta ei sido Frameda Oy:tä.

Verkkokauppatuotteiden saatavuus

Frameda Oy tarjoaa k18hair.fi -verkkokaupassaan valikoiman tuotteita, joiden valmistusmäärät ja saatavuus saattaa vaihdella. Frameda Oy ei myönnä mitään takuita verkkokaupassa myytävien tuotteiden saatavuudesta tai riittävyydestä. Osa tuotteista on sesonkituotteita tai muutoin sellaisia tuotteita, joita valmistetaan vain rajallinen määrä. Vakiovalikoimaan kuuluvat tuotteet voivat loppua varastolta esimerkiksi tuotannollisista syistä.

Frameda Oy pyrkii pitämään verkkokaupassaan oikeat ja ajantasaiset tiedot tuotteiden saatavuudesta.

Tuotteesta, joka on ollut tilattavissa verkkokaupassa, mutta on tilapäisesti loppunut varastolta kesken tilausprosessin, ilmoitetaan mahdollisimman pian asiakkaalle. Asiakkaalle suoritetaan hyvitys toimittamattoman tuotteen osalta. Frameda Oy ei toimita tuotteita jälkilähetyksinä.

Tilausvahvistus

Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää tilauksen keskeiset tiedot.

Asiakkaan tulee tarkistaa tilausvahvistukseen merkittyjen tietojen oikeellisuus. Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokauppaan rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksen sisällön ja tilaushistoriansa kirjautumalla verkkokaupassa omille sivuilleen. Frameda Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilauksia perustelluista syistä.

Toimitustavat ja toimitusmaksut

Tilaus toimitetaan asiakkaalle pakettina asiakkaan valitsemaan toimipisteeseen asiakkaan ilmoittaman Suomessa sijaitsevan postiosoitteen perusteella tai erillisellä kuljetuksella.

Frameda Oy pyrkii toimittamaan tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet asiakkaalle noin 2–5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Frameda Oy ei ole vastuussa, jos tilauksen toimittaminen viivästyy tai tilausta ei pystytä toimittamaan siksi, että asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupalle tai laiminlyö velvollisuutensa ilmoittaa ja päivittää muuttuneet yhteystietonsa, tai ei ole paikalla sovittuna toimitusajankohtana eikä häntä tavoiteta.

Asiakkaalta peritään tilauksen yhteydessä eriteltävät toimitusmaksut jokaisesta tilauksesta. Toimitusmaksun suuruuteen vaikuttaa asiakkaan valitsema toimitustapa. 

Maksaminen

Tuotteet ja niiden toimittamisesta aiheutuneet maksut maksetaan verkkokauppatilauksen yhteydessä verkkomaksuna tililtä, luottokortilta tai Frameda Oy:n yhteistyökumppani Klarnan myöntämillä maksutavoilla.

Maksuihin liittyvistä reklamaatioista vastaa Klarna Bank AB.

Klarna Bank AB
y-tunnus: 556737-0431
Sveavägen 46
111 34 Stockholm
www.klarna.fi

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Klarna (556737-0431) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii kuten perinteinen verkkomaksaminen.

 

Asiakaspalautukset
Yksityiskohtaiset palautusohjeet löytyvät verkkokaupastamme osoitteesta www.k18hair.fi/palautusohjeet.

Takuuasiat

Kaikilla Frameda Oy:n myymillä tuotteilla on lakisääteinen virhevastuu. Virhevastuu on voimassa myös 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, mikäli tuotteessa ilmenee vikaa myöhemmin asianmukaisesta käytöstä huolimatta.

Kaikissa 14 päivän jälkeen tapahtuvissa palautuksissa suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (p. 010 574 2700) tai sähköpostitse (asiakaspalvelu@k18hair.fi).

Toimintaohje vaihto- ja käyttötakuuasioissa lyhyesti:

  1. Jos olet käyttänyt tuotetta asianmukaisesti ja huomaat siinä käyttövian, ole ensisijaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksesi ohjeet palautuksen tekemiseksi.
  2. Tarkastamme tuotteet ja ilmoitetut viat.
    Tarkastuksen jälkeen:
    – vaihtotakuun alainen tuote vaihdetaan uuteen tuotteeseen, jos tuote kuuluu edelleen valikoimaan. Myös Frameda Oy k18hair.fi -verkkokauppa voi toimittaa vaihtotakuutuotteen tilalle uuden tuotteen, jos tuotetta on verkkokaupassa saatavilla. Toimitus on asiakkaalle veloitukseton.
    – jos tuotetta ei voida korjata tai vaihtaa, hyvitämme tuotteen rahapalautuksena käyttämällesi maksutavalle.
    – jos tuote havaitaan rikkoutuneeksi vääränlaisen käytön vuoksi, tai siinä ei havaita ilmoitettua vikaa, otamme yhteyttä. Toimitamme tuotteen takaisin asiakkaan niin halutessa, mutta kuitenkin niin, että mahdolliset tarkastuskulut sekä logistiikka- ja käsittelykulut voidaan periä asiakkaalta.

Henkilötietojen käsittely

Käsittelemme asiakastietojasi luottamuksellisesti. Tarkan kuvauksen asiakastietojen käsittelystä löydät Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokauppaa koskevasta rekisteriselosteesta.

Välitämme tilaustietoja ulkopuolisille toimijoille verkkokauppatilausten yhteydessä ja tässäkin tapauksessa tietojesi käsittelyä ohjaa sopimuksemme tavarantoimittajan sekä palveluntarjoajien kanssa.

Evästeet

Verkkosivustomme käyttää evästeitä, jotka keräävät tietoa istuntoa ja ostoja koskien. Tietojen avulla voimme tarjota juuri sinulle suunnattuja tarjouksia, tuotenostoja ja sisältöjä. Emme kuitenkaan pysty yhdistämään näitä tietoja suoraan sinuun, jos selailet sivustolla verkkokauppaamme kirjautumattomana käyttäjänä.

Kaikkia tietoja käsitellään ja säilytetään EU-tietosuojadirektiivin sekä 25.5.2018 alkaen voimaanastuvan EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Näin ollen sinulta keräämiämme henkilötietoja säilytetään vain Euroopan talousalueella (“ETA”), ja tiedotamme sinua asianmukaisesti, jos tietoja siirretään muualle. Meitä myös koskee velvollisuus ilmoittaa tietosuojaloukkauksista. Säilytämme tietoja viisi (5) vuotta.

Voit olla hyväksymättä evästeitä. Ota kuitenkin huomioon, että evästeiden estäminen saattaa vaikuttaa mahdollisuuksiisi käyttää verkkosivustoamme. Voit hallita itse evästeitä selaimesi asetuksista tai muuttaa selainasetuksista istuntosi salaiseksi.

Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupassa maksamisen turvallisuus

Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupassa maksaminen tapahtuu aina salatussa SSL-yhteydessä, joka suojaa Internet-yhteyden asiakkaan tietokoneen ja kaupan välillä.

Salauksen merkiksi selainikkunan alapalkissa on suljetun lukon kuva. Kaksoisklikkaamalla lukkoa voit tarkastaa, että sivu kuuluu käyttämällesi pankille. Jossain tapauksissa yhteys voi olla suojattu, vaikka suljetun lukon kuva ei näkyisikään. Asian voi tarkistaa viemällä kursorin sivulle ja klikkaamalla hiiren kakkospainiketta:

  1. Valitse valikosta Ominaisuudet/ engl. Properties (Internet Explorer) tai Näytä sivun tiedot (Mozilla Firefox).
  2. Yhteys/Connection-kentässä on ilmoitettu, onko yhteys suojattu.

Maksaessasi Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokaupassa Master Card- tai Visa-luottokortilla järjestelmä ohjaa tekemään varmennuksen. Maksussa voidaan käyttää myös Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamisjärjestelmiä maksutapahtuman turvallisuuden varmistamiseksi, jos nämä ominaisuudet kuuluvat maksukorttiisi.

Maksuvarmennus suoritetaan omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai tätä varten olemassa olevalla salasanalla.

Verkkomaksupalveluun siirryttäessä kannattaa varmistaa, että Internet-osoite alkaa osoiterivillä muodossa ”https://”. Tämä tarkoittaa, että yhteys on suojattu. ”Http://”-alkuinen verkko-osoite ei ole suojattu.

Asiakasturvallisuuden vuoksi Frameda Oy:n k18hair.fi -verkkokauppa ei tallenna maksukortin korttinumeroa missään vaiheessa minimoidakseen ulkopuolisen väärinkäytön mahdollisuuden. Maksupalvelut on aina suojattu SSL-salaustekniikalla.

Käyttämäni laite on yhteiskäytössä

Jos käytät verkkosivustoamme tai -kauppaamme yhteiskäytössä olevalla laitteella (esimerkiksi kirjastossa tai muussa julkisessa tilassa), suosittelemme sinua tyhjentämään laitteen välimuistin ja sivuhistorian sen jälkeen, kun olet asioinut verkkokaupassamme. Välimuistin tyhjentämisen jälkeen sinun kannattaa sulkea käyttämäsi verkkoselain.

Ylivoimainen este, Force majeure -tilanteet

Frameda Oy ei ole vastuussa sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, toimituksen viivästymisestä tai muusta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu Frameda Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (force majeure). Tällaisessa viivästymistilanteessa Frameda Oy noudattaa verkkokaupassa velvollisuuksiaan niin nopeasti, kuin se on kuvatunlaisessa tilanteessa mahdollista otettuaan ensin yhteyttä asiakkaaseen ja varmistuttuaan, haluaako asiakas yhä vastaanottaa tilauksen.

Lainsäädäntö ja riita-asiat

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Osapuolet pyrkivät ensisijaisesti neuvotteluteitse ratkaisemaan näistä ehdoista tai niiden soveltamisesta aiheutuvat mahdolliset erimielisyydet. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus osoittaa tästä sopimuksesta aiheutuneet erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Asiakkaan tulee ottaa yhteys ennen käsittelyä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Sopimuksesta aiheutuvasta riidasta johtuen asiakas tai Frameda Oy voi nostaa kanteen Frameda Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa. Asiakas voi viedä erimielisyyden myös kotipaikkansa käräjäoikeuden ratkaistavaksi.

Yhteystiedot

Jäikö jokin asia askarruttamaan? Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (p. 010 574 2700) tai sähköpostitse (asiakaspalvelu@k18hair.fi).

Shopping cart close